Recuperant sensacions

Aquesta setmana ha estat plena d’entrenaments curts, suaus i variats, que han servir per anar recuperant el to muscular i la forma cardiovascular. M’ha agradat haver entrenat cada dia, dosificant els temps, les distàncies i intensitats, per no prendre mal, i anar-me recuperant de les sobracàrregues i potser la petita ruptura del soli.

Dill – 28′ bici
Dim – 3km córrer [17’51” – 5’56”/km]
dix – 1000m nadar [35’16”] + 45′ gimnàs
dij – 5km córrer [25’19” – 5’39”/km]
div – 35′ bici
dis – 7km córrer [38’13” – 5’27”/km]

Aquesta forma d’entrenar tan variada, m’està agradant força, i per poc que pugui procuraré mantenir-la, combinant les diferents disciplines.

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Atletisme - Entrenaments, Atletisme - Lesions. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s