Setmana 19

Dimarts 10/05/2011: entrenament patètic, d’aquells per oblidar. Em vaig notar molt feixuc i em va entrar un “flato” molt fort que em va fer caminar en dues ocasions. El que havia de ser una sessió de 8km finalment es va quedar en 6. Però no passa res, suposo que encara no estava recuperat de les tres sessions del cap des setmana.

Divendres 13/05/2011: aquest dia si que vaig tenir bones sensacions! no recordo quan feia que no em sentia així, al km 4 baixant a 4’35” i de tornada a la pujada, amb l’ambició de voler baixar de 6’/km, apretant una mica més de l’habitual. A veure si és possible anar progressant.

Dissabte 14/05/2011: sortida amb BTT per la zona. Hem carregat una ruta de 31kms i l’hem mirat de seguir en sentit invers. Se surt per la carretera en direcció a Perafita, on en alguns trams es pot baixar a gran velocitat i experimentar sensació de llibertat. Una mica més enllà del trncall cap a Sobremunt, agafem una pista a mà dreta i ens anem endinsant al bosc, on a mesura que avancem el camí es va fent més impracticable. Arribem a St.Boi i per aquí perdem el camí bo i hem de saltar una tanca per fer drecera i per anar a topar amb el camí, ja de tornada, que ens queda cap al nord-est. Un cop trobat, baixem per zones molt boscoses i enfangades fins a arribar a la font de la Prada, on parem a refrescar-nos i menjar alguna cosa.

La tornada de baixada es fa bé, excepte els darrers 3 kms de forta pujada, on les cames ja no tenen forces i hem de caminar en algunes ocasions. Ha estat una bona aventura, en un terreny molt irregular i salvatge. Les estadístiques són errònies per haver-me deixat el rellotge parat els 12 o 13 primers quilòmetres.

Diumenge 15/05/2011: avui m’he llevat una mica aixafat, cansat encara de la ruta en BTT d’ahir i per compensar-ho ens hem arribat fins a Perafita a comprar una mica de coca i xocolata per esmorzar. Després de passar-me mig matí fent algun exercici i anar vigilant la cocció del pollastre que servirà per dinar, a la una del migdia em canvio per sortir a estirar una mica les cames. M’unto de crema solar factor 50, em poso la samarreta de tires perquè em toqui una mica el sol a les espatlles, gorra i ulleres de sol.

Surto amb la intenció de fer 8 o 10km, no més, i al km 1.5, agafo el trencall a mà esquerra cap a St.Jaume de Fenollet. Aviat hi ha una bifurcació i tiro a mà esquerra.

Vaig baixant, no gaire ràpid, perquè entre el sol i l’ombra dels arbres, que vaig amb ulleres de sol, el fang que encara hi ha després de les pluges d’ahir, i el terreny una mica irregular, podria caure i prendre mal.

Continúo baixant pensant que fins que no porti 5 kms no giraré cua, però quan sóc a baix (710m) el camí es va orientant cap al nord-est, i de sobte em topo amb un tancat per vaques. Paro un moment, recapacito, miro el mapa que s’ha ant dibuixant del recorregut fet al FR305, i veig que si continúo en la direcció cap on vaig, tard o d’hora hauria de tancar el circuit. Així que salto la tanca, em trobo un ramat de vaques al mig del pas, que amb molta educació i amabilitat em van obrint pas, entro en una zona rocosa i amb molt fang, pujo una mica cap un camí hervat i força desdibuixat, i de seguida el reconec. Estic just al punt on vaig girar cua el dia que vaig anar a St.Jaume de Fenollet i vaig continuar avall.

Començo a pujar i arribo a l’ermita. La pujada es fa dura, amb un sol que cau de mil dimonis, però que amb les ombres d’alguns arbres i la gorra, es fa soportable. Continúo amb la pujada, i començo a notar els quadríceps una mica cansats, però mirant el rellotge sé que ja queda poc per arribar a dalt, a la bifurcació inicial, ara tornant per l’altre camí. Hi arribo i de seguida agafo la carretera que en 1.5kms em porta cap a casa.

Cada dia que passa d’entrenament, em trobo millor de cardio i muscularment. Al final han estat 8.9km en 1:00:17 a 6’44”/km i un desnivell de 190m+/-.

Aquesta entrada ha esta publicada en Esport. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a Setmana 19

1. piernas ha dit:

Hay te veo!!!!!!!!! estas k te sales

2. XeviX ha dit:

Se hace lo que puede! tu si estás como un toro, continúa así, camino de Montblanc!!

3. Dioni Tulipán ha dit:

Ostras Xevi,Tras tantas semanas entrenando más bien poco, me alegro ver que esta semana lo habéis compensado bien !!Espero que también te hayas ido sacando las PACs de AM (divertido, oi?)Ya mismo podéis hacer los entrenos con la samarreta oficial de la Maratón de BCN :-)Nos vemos,Dennis.

4. XeviX ha dit:

Por mi OK lo del rincón!Espero que haya buen cuórum y nos podamos reencontrar. Aunque no habrá ningún maestro ajedrecístico (sólo algún paquete)… y eso si, unos cuántos cracks del asfalto, incluso algún/os hombre de hierro. SaludoX