La marxa nòrdica

Acabo el 2015 amb 6 km a 6’/k i començo el 2016 provant la marxa nòrdica amb una sessió curta de 30′ a 11’11”/k. I això després d’una llarga temporada d’un any i mig ¿? d’anarquia atlètica, decideixo tornar a la regularitat. La proposta és sortir cada dia, un de córrer i l’altre havia de ser per caminar, i acabo de decidir que el faré fent la marxa nòrdica.

Després d’aquest primer tast, els avantatges que hi veig són diversos: amb una bona tècnica també  es treballa la part superior del cos, és un exercici complert que fa que es cremin més calories que només utilitzant les cames, no és gens agressiu per les articulacions.

No entraré en detalls tècnics perquè veig que hi ha diferents modalitats.

Doncs bé, ara ja no hi ha excuses per no sortir a diari a fer alguna cosa pel propi cos, que és l’únic que un mateix posseeix i per tant l’hem de cuidar durant tota la vida.

 

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s