Missatge Inicial

Des que era un nen que m’ha atret amb molta força tot el que estigui relacionat amb la Informàtica. Ja amb onze anys, vaig començar a escriure alguns programes amb Basic, i fons i tot em vaig fer amb un llibre de llenguatge assemblador. La llàstima però, va ser que per circumstàncies familiars, vaig trencar totalment la relació amb els ordinadors, des dels tretze fins als vint-i-sis anys.

En el moment de refer aquesta relació amb la informàtica, al adquirir un Pentium III, de seguida vaig obrir la torre per instal·lar un modem, i em vaig apuntar a un curs bàsic d’ofimàtica, que vaig deixar a les dues setmanes. Al cap d’un any més o menys em vaig apuntar a un curs de creació i disseny de pàgines web, i al curs vinent a un de pàgines web avançades. Anava compaginant feines de tècnic electricista amb aquesta formació, però va arribar un punt que necessitava anar més enllà, i endinsar-me completament en aquest meravellós món, i vaig prendre una de les millors decisions de la meva vida: em vaig apuntar a un curs per la preparació de les proves d’accés a la Universitat per majors de 25 anys, amb la intenció d’una vegada superada la prova, estudiar ni més ni menys que Enginyeria Tècnica en Informàtica de Gestió.

Des de llavors i fins el dia d’avui, puc dir que ara mateix tinc superat gairebé el 60% de la carrera, i estic treballant de Tècnic de Sistemes Informàtics. Encara em queda molt recorregut, però de moment estic força satisfet amb el que porto fent fins el moment. L’objectiu més proper és aconseguir el títol, però treballant al mateix temps, sé que encara em queden alguns anys, ja que m’és impossible agafar massa assignatures a cada semestre, així també asseboreixo més les dues que faig en cada cas.

En aquest espai hi aniré penjant informació útil sobre informàtica, englobant tots els aspectes d’aquesta matèria, ja sigui adquirida mitjançant els meus estudis, com a través dels projectes que requereix la meva feina.

Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari